اخبار

سرپرست مرکز تحقیقات عوامل محیطی مؤثر برسلامت معرفی شد

سرپرست مرکز تحقیقات عوامل محیطی مؤثر برسلامت معرفی شد

 

طی حکمی از سوی دکتر فرید نجفی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه ،دکتر مجتبی لیمویی عضو هیئت علمی دانشکده بهداشت با مرتبه دانشیاری به سمت سرپرست مرکز تحقیقات عوامل محیطی مؤثر برسلامت معرفی شد.

دکتر لیمویی یکی از اعضای هیئت مؤسس این مرکز تحقیقاتی است که طی سال های 1387 تا 1392 که مرکز پیگیر اخذ مجوز مصوب اصولی بود در کنار سایر اعضای هیئت مؤسس  یرای شکل گیری مرکز تلاش نموده و از سال 1392تاکنون به عنوان عضو شورای پژوهشی مرکز و یکی از پژوهشگران تمام وقت با مرکز در ارتباط بوده است.

دکتر لیمویی در جلسه معارفه از مساعدت های معاونان تحقیقات و فناوری ادوار مختلف دانشگاه بویژه دکتر فرید نجفی و دکتر بهروز حمزه که در شکل گیری و ادامه فعالیت این مرکز نقش یسزایی داشته اند  و همچنین از تلاش برنامه ریزی شده جند سال اخیر دکتر بهزاد کرمی متین به عنوان رئیس مرکز و  نیز از تلاش تک تک اعضای هیئت مؤسس و شورای پژوهشی و شورای عالی مرکز  که طی این سالها برای اخذ مجوز اصولی و  مجوز قطعی فعالیت داشته اند تقدیر و تشکر کرد.

وی اظهار داشت این مرکز که در جند سال اخیر توانسته رتبه های مناسب کشوری را به خود اختصاص دهد قطعا نتیجه فعالیت تحقیقاتی همه پژوهشگران در سطح دانشگاه و سایر دانشگاه  و کارشناسان مرکز بوده که با مدیریت درست، مؤثر واقع شده و ما هم قصد داریم با توجه به رسالت و اهداف تعریف شده در برنامه  استراتژی مرکز و با جلب همکاری بیش از پیش  اعضای شورای پژوهشی و پژوهشگران فعال این مسیر را هموار تر و بستر لازم برای ارائه طرح های پژوهشی با کیفیت فراهم سازیم .

 دکتر لیمویی حرکت در مسیر بین المللی سازی و بهره گیری از توان و تجربه اساتید ایرانی غیر مقیم و اساتید توانمند و صاحب نظر داخلی را جهت تبادل تجربیات تحقیقاتی و روند پیشرفت مرکز مهم خواند.

۲۶ تیر ۱۳۹۸ ۱۱:۴۳
مدیر اجرایی مرکز |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید